Wydział 3
Zakres zadań Referatu Administracyjno – Organizacyjnego obejmuje m.in.
1) opracowanie projektów regulaminów wewnętrznych PUP,
2) projektowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji w PUP,
3) obsługę narad i spotkań organizowanych przez Dyrektora,
4)obsługę kancelaryjną urzędu w tym gromadzenie i przechowywanie korespondencji Dyrektora,
5) analizę skarg i wniosków,
6) obsługę techniczną i informatyczną PUP,
7) przygotowanie informacji dla potrzeb analizy rynku pracy,
8) prowadzenie archiwum zakładowego,
9) administrowanie majątkiem PUP,
10) prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów siedziby PUP,
11) prowadzenie spraw dotyczących OC, stanu BHP i Ppoż. w PUP,
12) przygotowanie dla potrzeb pracodawców i osób bezrobotnych ulotek, broszur,
biuletynów informacyjnych związanych z działaniami na rzecz ograniczenia
bezrobocia,
13)udzielanie bieżącej pomocy poszczególnym pracownikom w zakresie przygotowania wzoru:
- nowych umów, decyzji, ugody administracyjnej itp. oraz w zakresie wykładni i interpretacji przepisów prawnych,
14) prowadzenie spraw związanych z egzekucją nienależnie pobranych świadczeń pieniężnych z Funduszu Pracy,
15) wydawanie zaświadczeń oraz decyzji administracyjnych związanych z zadaniami realizowanymi w dziale,
16) współpraca z Państwową Inspekcją Pracy w zakresie kontroli legalności zatrudnienia,
17) koordynacja organizacji i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości przekraczającej wyrażoną w złotówkach równowartości kwoty 14 000 euro zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych- w zakresie w zakresie zgodnym z zadaniami realizowanymi w referacie.