Wydział 3

Zakres zadań Referatu Administracyjno – Organizacyjnego obejmuje m.in.

1) opracowanie projektów regulaminów wewnętrznych PUP,

2) projektowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji w PUP,

3) obsługę narad i spotkań organizowanych przez Dyrektora,

4)obsługę kancelaryjną urzędu w tym gromadzenie i przechowywanie korespondencji Dyrektora,

5) analizę skarg i wniosków,

6) obsługę techniczną i informatyczną PUP,

7) przygotowanie informacji dla potrzeb analizy rynku pracy,

8) prowadzenie archiwum zakładowego,

9) administrowanie majątkiem PUP,

10) prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów siedziby PUP,

11) prowadzenie spraw dotyczących OC, stanu BHP i Ppoż. w PUP,

12) przygotowanie dla potrzeb pracodawców i osób bezrobotnych ulotek, broszur,

    biuletynów informacyjnych związanych z działaniami na rzecz ograniczenia   

      bezrobocia,

13)udzielanie bieżącej pomocy poszczególnym pracownikom w zakresie przygotowania wzoru:

  - nowych umów, decyzji, ugody administracyjnej itp. oraz w zakresie wykładni i interpretacji  przepisów prawnych,

14) prowadzenie spraw związanych z egzekucją nienależnie pobranych świadczeń pieniężnych z Funduszu Pracy,

15) wydawanie zaświadczeń oraz decyzji administracyjnych związanych z zadaniami realizowanymi w dziale,

16) współpraca z Państwową Inspekcją Pracy w zakresie kontroli legalności zatrudnienia,

17) koordynacja organizacji i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości przekraczającej wyrażoną w złotówkach równowartości kwoty 14 000 euro zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych- w zakresie w zakresie zgodnym z zadaniami realizowanymi w referacie.

 

Wytworzył:
M.Walkowiak
Udostępnił:
Walkowiak Marcin
(2003-07-04 10:57:46)
Ostatnio zmodyfikował:
Drożdżyńska-Głowacka Katarzyna
(2008-04-03 13:10:39)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki