Stanowisko 2
Zakres zadań Samodzielnego Stanowiska ds. Kadr obejmuje m.in.
1) prowadzenie spraw osobowych pracowników PUP,
2) zarządzanie danymi dotyczącymi składników płacy pracowników,
3) kontrola dyscypliny pracy,
4)prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowiska urzędnicze oraz okresowymi ocenami kwalifikacyjnymi,
5) organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów,
6)prowadzenie spraw związanych z przeszeregowaniami i awansowaniem pracowników,
7) opracowywanie planu szkoleń pracowników PUP,
8) organizowanie kursów i szkoleń,
9) współpraca z instytucjami, jednostkami szkolącymi, jednostką nadrzędną
w zakresie organizacji szkoleń dla pracowników i doboru wykładowców,
10)prowadzenie spraw budżetowych w zakresie płac pracowników PUP,
11)opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz
i informacji dotyczących pracowników PUP.
Samodzielne stanowisko pracy podlega bezpośrednio Dyrektorowi.