Wydział 4

Zakres zadań Referatu  Ewidencji i Świadczeń obejmuje m.in.:

1)     rejestrację osób bezrobotnych i poszukujących pracy,

2)     obsługę osób bezrobotnych i poszukujących pracy, w tym naliczenie i wypłatę świadczeń,

3)     prowadzenie akt osobowych bezrobotnych i poszukujących pracy w tym dokonywanie  bieżącej weryfikacji uprawnień wynikających z posiadania statusu osoby bezrobotnej bądź poszukującej pracy,

4)     wydawanie zaświadczeń oraz decyzji administracyjnych w zakresie wykonywanych zadań,

5)     realizowanie świadczeń dla rolników zwalnianych z pracy,

6)     prowadzenie spraw związanych z opłacaniem składek na Fundusz Pracy przez osoby podejmujące zatrudnienie lub inną pracę zarobkową za granicą u pracodawcy zagranicznego,

7)     prowadzenie spraw  związanych z koordynacją systemów zabezpieczeń społecznych w związku z świadczeniami z tytułu bezrobocia w państwach UE/EOG,

8)     wykonywanie zadań wynikających z realizacji przepisów o ubezpieczeniu społecznym i zdrowotnym,

9)     przygotowywanie materiałów do obowiązującej sprawozdawczości statystycznej.

 

Wytworzył:
M.Walkowiak
Udostępnił:
Walkowiak Marcin
(2003-07-04 10:59:22)
Ostatnio zmodyfikował:
Drożdżyńska-Głowacka Katarzyna
(2008-04-03 13:11:54)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki